Моноколесо та екологія. Гадаєте, Вас це не стосується?
Чим вище рівень життя суспільства, тим більше його представники дбають про екологію. І нехай наш рівень життя, не настільки високий, як в Європі, поступово і ми підтягуємося під стандарти: у нас з'явилися пункти збору пластику, спеціальні сміттєві баки і, головне, пункти збору використаних елементів живлення.
Прихильники двигунів внутрішнього згоряння вважають, що перехід на електромобілі не "врятує світ», тому що в них використовуються батареї, які необхідно утилізувати. Так ось - ця думка помилкова і сформована вона на основі застарілих міфів, які розтиражовані в неперевірених засобах масової інформації.
Якщо хочете знати, літій-іонні батареї роблять позитивний вплив на навколишнє середовище!
Чому? - Та тому що літій є елементом, який необхідно добувати (з мінеральних вод, підземних солей і т.д ...), тому його кількість є кінцевим. Однак, мало хто знає, що на відміну від нафти, відновлений літій в повному обсязі використовується знову.
Світ змінюється завдяки Tesla і Panasonic
Тесла бере участь в повному циклі процесу. У партнерстві з Panasonic, Тесла побудувала найбільший в світі завод з виробництва літій-іонних батарей в пустелі Невада. Противники батарей кажуть, що для цього виробництва потрібні димарі, які забруднюють навколишнє середовище в процесі виробництва. Але це не так. Фактично, завод повністю оснащений відновлюваною енергією. В інтернеті ви можете побачити різні фото, де фотогальванічні елементи покривають весь дах або фабрики або вітряка, або іншого об'єкта ... До кінця 2018 року завод буде працювати на повну потужність, виробляючи 35 гігават-годин (ГВт) батареї в рік.
Автоматизація всього процесу і витяг літію на місці, приведуть до зниження цін на літій-іонні батареї до 30%.
Про питання утилізації також подбали. Зараз ми можемо переробляти використану батарейку: майже в будь-якому великому супермаркеті і навіть в під'їздах деяких будинків є спеціальні ємності для збору. Мало хто знає, що одним з кращих способів відновлення майже 100% металів, використовуваних в будь-який літієво-іонній батареї, є використання двоокису вуглецю (CO2)! «Завдяки» промисловому виробництву, що використовується для утилізації батарей, яке так сильно виросло за останні 200 років, маємо парниковий ефект. Справа в тому, що в процесі розкладання під критичним тиском двоокису вуглецю, клітини на окремих іони використовуваних металів обробляються, для отримання абсолютно нових батарей. Це означає, що літієвий цикл (і інші метали, використовувані для виробництва літієвих батарей) в світі, буде закритим і контрольованим - за допомогою сонячних елементів можна буде повторно використовувати його. Це зовсім інший підхід, ніж видобуток вугілля і нафти, і дозволить не повторити помилку, зроблену 200 років тому, коли почали збільшувати видобуток невідновлюваних викопних видів палива для транспортних засобів.
А як щодо електрики в наших будинках?
Ще один міф, який можна часто почути, - це звинувачення в тому, що ми заряджаємо батареї від розетки, яка, в свою чергу, витягує електроенергію з вугільного електроживлення. Слід зазначити, що легше замінити джерело електроенергії з поновлюваних джерел, ніж замінити всі електромобілі.
Зарядка транспортного засобу від розетки, звичайно ж, має переваги перед заправкою автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Перш за все, через ефективність, яка практично в два рази вище, ніж у двигунів внутрішнього згоряння (ефективність яких становить близько 20-30%). Це означає, що 70-80% палива, що вливається в бак, губиться. У свою чергу, ефективність електродвигуна може становити навіть 80%, і при гальмуванні можна відновити енергію. Цифри говорять самі за себе.
Наявність електромобіля також має варіанти. Хоча найбільш зручний варіант - це зарядка від домашньої розетки, не варто обмежувати себе. Просто візьміть переносний сонячний зарядний пристрій, який поміститься у вашому рюкзаку. Для людей, що живуть в будинках, все більше набирає обертів отримування електрики з поновлюваних джерел енергії. У багатьох містах все більше і більше зарядних станцій для електромобілів, які можна використовувати безкоштовно, оскільки вони споживають енергію від фотогальванічних елементів, встановлених на дахах автостоянок. Нові будівлі все частіше розробляються як автономні і мають власні системи вироблення електроенергії, а вартість будівництва пасивного / автономного будинку складає всього лише на 25% більше, ніж стандартний. Це святова тендеція – чекаємо до нас.
Скільки це коштує?
І це ще одна істотна перевага моноколес перед транспортними засобами, що використовують двигуни внутрішнього згоряння.
З ростом курсу долара ціни на паливо в нашій країні перестали підкорятися здоровому глузду. При цьому вартість на електроенергію у нас, поки що, одна з найдешевших в світі.
Ось і виходить, що використання моноцикла не тільки корисно для природи, але і для Вашого гаманця.
Зміни на краще ми повинні почати з себе! - Давайте дбати про екологію і при цьому з комфортом і вигодою.