Порівняння моноколеса моделі KingSong 14D та KingSong 16А
Дуже часто буває так, що необхідний об'єктивний погляд, а ніяк не вдається його знайти.
Але сьогодні не той випадок - Олександр, наш клієнт, який одним з перших придбав новинку 2017 року KingSong 14D і який, в силу обставин, експлуатував і KingSong 14D і KingSong 16А, поділився своїми враженнями і порівняв дві моделі між собою.
Відразу обмовимося, що найчастіше вибір між 14 і 16 радіусом моноколеса, визначається вагою і комплекцією (а іноді і статтю - для дівчаток 14 'як правило більше підходить) райдера. Але в тих випадках, коли Ваші габаріти дозволяють Вам вибирати, дане порівняння Вам дуже допоможе.
Отже, порівняння Олександра наводимо без редакції.
Нарешті добрався написати про порівняння 14/16'' колес KingSong. Отже, що подобається і не подобається зразу загалом у KingSong, а тоді конкретно по колесах :)
Що подобається:
- 800 ват ;)
- великий запас ходу
- симетрична телескопічна ручка. Дуже зручна штука. Порівнюючи з Inmotion V8 у KS краща, хоча б тому, що симетрична. У метро/переходах можна на ходу перехоплювати колесо з однієї руки на іншу, коли його котиш, у метро чи переході й треба відкрити двері, чи пройти через турнікет. З несимертричною ручкою збоку (як в Inmotion) це робити було б важче.
- Симетричні фари. Досить зручна штуковина. Не треба задумуватися, як стати на колесо, щоб фара світила увечері.
- Порівняно низький центр ваги. Порівнюючи з тим таки Inmotion, де батареї ставлять зверху над колесом, тут центр ваги зміщено до низу (батареї зразу над віссю колеса), що сприяє стійкішому рухові.
- Великі зручні педалі.
- "чіпкий" профіль покришок. Таки, не зісковзують ніде :)
- Стійкі в їзді. Стійкість при їзді в обох колес краща, ніж в Inmotion V8, яке теж тестував.
Що не подобається
- надто жорсткі обмеження по швидкості при розрядці батареї. На 30% воно вже й 15км/год. відмовляється їхати. Як на мене, це трохи занадто. Можливо, варто було б послаблювати режим їзди (зменшувати жорсткість, щоб відчувалося, що батарея важе підсіла), чи щось у тому дусі. Особливо сильно це "дістає" коли їдеш по нерівній дорозі, де колесо час від часу "наддає", щоб виїхати з ямки, чи на горбок. Воно наддасть і зразу задирає педалі. Якось зовсім не прикольно... Загалом, я за обмеження швидкості/потужності, але реалізація, поки-що, погана.
- Софт виглядає сируватим. +хотілося б мати якісь дані по статистиці відстані/швидкості (я так розумію, це все має збиратися самим колесом). Думаю, було б зручно.
- Немає "кнопки переносу", яка тимчасово блокує колесо для короткочасного переносу. На жаль, у нас не кругом є пандуси, щоб колесо можна було б по них котити :(
- Не запам'ятовуються налаштування ліхтаря. При увімкненні колеса він завжди виставляється в положення "авто", не залежно від того, що ти виставив перед вимкненням. Це не дуже зручно в метро/переходах, де світлоприймачу здається, що пора вмикати світло, а ти просто стоїш у вагоні і його хтось закрив сумкою :) Доводиться двічі клоцати кнопку, щоб його вимкнути. Якщо ти це робиш двічі-тричі на день (бо нема пандусів) - це трохи дратує.
Переваги KS-16A - Більша стійкість при їзді. Особливо відчутно при їзді по нерівних поверхнях. 16-ка "прощає" значно більше, ніж 14-ка, яку часто трохи розвертає чи нахиляє при в'їзді в ямки чи стрибки з бордюру. Можливо, це викликано не тільки більшим діаметром, а й тим, що колесо товще. Ще на ньому не так стрьомно розганятися до великих швидкостей. На великих швидкостях веде себе дуже впевнено, на відміну від 14ки (хоча, можливо, ще дається в знаки ефект, що в мене тиск на 14ці більший у шині).
- Більша товщина робить їзду чисто суб'єктивно комфортнішою.
- Ручка, я так розумію, однакова для 16'' і 14''. В результаті, для мого зросту на 14D ручка знаходиться не так високо і його не так зручно котити, як 16''.
Переваги KS-14D - Маневреніше. Особливо ця перевага дається в знаки, коли їздиш людною вулицею й постійно треба об'їжджати людей, виписуючи складні криві. На 16ці треба брати більш пологі дуги, а 14ка повертає майже на місці (можливо, це й за рахунок меншої ваги). Знову ж, менший радіус повороту. Тут менша стійкість стає перевагою :)
- Краще поводить себе при маневруванні. По-перше, за рахунок меншої ваги, а по-друге за рахунок того, що менша висота до центру ваги. 16ка стійкіша, але коли починаєш "кидати" її з боку в бік, вона йде якось нехотя. 14ка прям зразу :)
- Кращі педалі. По-перше, "наждачка", по-друге, вони трішечки підвернуті вгору (поперечне V). Це зручно. У 16ки просто горизонтальні.
- Діодна стрічка перестала бути просто аксесуаром і стала корисною в темний час доби (розвернута у напрямку вперед-назад, замість по боках)
- Тихше за 16''. Коли 16ка свистить досить сильно, то 14ка зовсім тихенько. Трохи нагадує звук машин зі старих науково-фантастичних фільмів. Відчуваєш, що майбутнє настало вже :)
- Тонше, ніж 16ка. З одного боку, це не так зручно при їзді, але, з іншого дає переваги в забитому вагоні метро :) Часто користуюся в комбінації з громадським транспортом, тому заніс меншу товщину в плюси 14ки. Але, думаю, це індивідуально.
Дякуємо Олександру за таке детальне і корисне порівняння моноколеса. Сподіваємося Вам знадобиться ця інформація.
І вдалого Вам вибору!