Моноколесо та сервіс

Давайте поговоримо про сервіс.

Про сервіс в цілому і про сервіс моноколес.

На наш погляд, хороший сервіс це той, який Ви не відчуваєте.

Моноколесо та сервіс

А ще той, який запобігає проблеми або швидко і якісно їх вирішує. Адже сервіс - це не тільки і не стільки ремонт (хоча, напевно, багато хто так і звик вважати).

Ви собі уявляєте купівлю автомобіля в коробці з заводу без перевірки працездатності, всіх функцій, тест драйву, без можливості посидіти в ньому, подивитися, помацати і т.д.

Моноколесо теж транспортний засіб. У всякому разі, наш досвід свідчить про це, тому що переважна більшість наших клієнтів обирає моноколесо KingSong як альтернативу громадському або персональному транспорту.

Для нас на aldrive.com.ua сервіс це

  • Передпродажне обслуговування.

Тобто ретельна підготовка моноколеса до продажу. А саме перевірка всіх його функцій, працездатності. Грунтовна консультація, рекомендації, підбір моноколеса саме під вимоги, які Ви вимагаєте від уніциклу.

  • Обслуговування в процесі продажу.

А це показ моноколеса, проведення тест-драйву, демонстрація всіх функцій моноцикла. Надання гарантій. Надання додаткових послуг: навчання катанню, в разі необхідності (1 урок в подарунок).

Видача подарунків: до кожної моделі можна вибрати корисний подарунок.

  • Післяпродажне обслуговування.

Ми проти того, щоб взаємини продавця і клієнта закінчувалися на етапі оплати моноколеса.

Тому, для наших клієнтів є групи в соціальних мережах (httpss://www.facebook.com/lisopet/, httpss://www.youtube.com/channel/UCEmjKSBGKAOfvHWrzJqyMdQ, httpss://www.instagram.com/kingsongukraine/), в вайбері і Телеграмі httpss://t.me/KS_Ukraine, де вони можуть отримати інформацію, поставити запитання, поспілкуватися з однодумцями по темі моноколесного руху.

Ну і, звичайно ж, гарантійний ремонт, якщо необхідно.

А також додаткові сервіси, такі як ТО (тех огляд), питання щодо заміни витратних матеріалів, герметизація та інші послуги зі знижкою від наших партнерів для наших клієнтів.

Давайте трохи відволічемося і поговоримо про сервіс в цілому.

Ось хочемо поділитися своїм недавнім досвідом. Колись в далекому минулому, коли до нас хлинула хвиля і навіть, можна сказати. лавина китайських товарів, через деякий час всі почали говорити про сервіс.

Чому, запитають деякі, хто не зіткнувся або не так яскраво відчув всієї краси того часу? Та тому, що ринок нашої неосяжної заполонили полуякісні та відверто неякісні товари. І ось тут в повний зріст встали питання гарантії, сервісу і сервісного ремонту. Це потім ми навчилися розрізняти поганий і хороший Китай. Та й то не завжди.

Якось все затихло, вляглося так би мовити, але до гарантії нас цей період ринкових відносин привчив. Повинен був.

І ось зовсім недавно нам довелося зіткнутися з поняттям сервіс в дуже несподіваній ситуації ... при установці розсувних дверей ...

Прийшов фахівець. А шукали підрядника, треба сказати, довго. Хотіли так, щоб оптимальне співвідношення ціна якість, щоб не дешево, але і не зі стразами від Сваровскі.

Значить, прийшов, все чинно благородно. Зі знанням справи сказав, впевнено так: «Ось цей механізм буде хороший і не дуже дорогий».

Відмінно! Все записав, порахував усі елементи.

«Термін поставки місяць», говорить. Е, ну що ж, почекаємо. Проходить місяць, а тут свята на носі. Дзвонимо. Не відповідає фахівець. І не передзвонює. Пишемо смс.

Після свят приходить відповідь: «Вибачте, не те привезли, ще потрібно почекати». Ну хоч вибач написали. До речі, скільки почекати не уточнили. Ах, так, передплату у розмірі 50% взяли відразу.

Проходить ще тиждень. Дзвонимо, не відповідають. Та не передзвонюють. Загалом, історія повторювалася тричі. В результаті пройшло 2 місяці, замість одного і знову ми дзвонимо. Додзвонилися, як не дивно.

Каже: завтра (в суботу) приїдемо встановлювати. Можна?

- Ні, звичайно, не можна. Інші плани. Та й заздалегідь якось можна було б.

Ну добре. Після вихідних знову ми дзвонимо, ну що, коли чекати майстра?

«Ну, завтра. Ось Вам телефон передзвоніть йому і домовтеся !? »

Гаразд, дзвонимо. Майстер каже: «Ну, давайте годин в 8 ранку».

- Ні, говоримо, о 10:00.

- Добре.

Ранок наступного дня. 10:00. Майстра немає. Дзвонимо, мовляв де Ви. Відповідь очевидна - я в пробці довго був. Уже під'їжджаю. Зараз кави поп'ю і до Вас. - ?????? !!!!!!!

Прийшов він о 10:30.

Запитуємо, скільки часу займе? - Ну години 2. - У підсумку, все тривало 4,5 години, в приміщенні жах такий, що після цього ще 3 години проводилося прибирання.

А двері після першого ж закриття тріснули внизу і щілина між лиштвою і дверима така, що питання призначення двері перетворюється просто в декоративне.

Як же так, запитуємо.

- А що Ви хотіли, це такий механізм. Краще не може бути, я зробив все що зміг.

Але ж супер-фахівець нам порекомендував саме цей механізм ... Ось так!

 

У підсумку за нормальні гроші маємо двері, які служать тільки декорацією, з дефектом відразу після установки і з механізмом, який, як ми зрозуміли "таке".

У нас ні договору, ні інстанції, куди можна звернутися ... І така собі ситуація. Начебто і є двері, але як би їх і немає. Переробляти теж не особливо хочеться, та й чи можна це переробити? Нову ставити? Ось ніби і не скажеш, що скупий платить двічі - вище середнього заплатили ...

Ось Вам і сервіс.

Питання, коли ж ми почнемо себе поважати настільки, що не будемо дозволяти надавати нам неякісні послуги?

З недавніх пір, навіть смартфон намагаюся купувати зі страховкою (головне, звичайно, потім мати позитивний досвід скористатися нею :).

До чого все це було.

Ми, на aldrive.com.ua, з самого спочатку для себе вирішили, що будемо займатися, по-перше, тільки якісним продуктом - моноколеса KingSong одні з найякісніших на ринку, а за багатьма параметрами абсолютний лідер, наприклад, за рівнем відмов. За співвідношенням потужність і швидкість - в трійці лідерів. За додатковими перевагами один з кращих, по оснащенню музичними колонками - абсолютний лідер.

По-друге, для нас неприйнятно надати товар без

- перевірки працездатності всіх функцій

- надання гарантій

- без додаткових послуг і сервісних зобов'язань

- без демонстрації товару (тест-драйву)

- без проведення навчання катанню на моноколесі, в разі необхідності

Так як ми вважаємо, що сервісна підтримка одне з ключових умов Вашої задоволеності катанням на моноколесі і його володінням. Зіткнувшись з проблемою (і найчастіше, це недолік продавця або невміння / небажання вирішити питання) створює нам враження про товар.

У своїй роботі ми стикалися з різними випадками, в тому числі і з заводськими недоліками моноколес. Але цей товар до споживача не доходив. І з дрібними нюансами, які проявляються в процесі їзди на моноколесі. І завжди ми намагаємося їх вирішувати оптимальним способом і йти назустріч Вам, нашим клієнтам.

Тому, ми завжди на зв'язку в будь-який час і готові вирішувати Ваші питання.

Це наш принцип.

Хочете не просто якісний товар, будь то моноколесо або що-небудь інше, а і постійний супровід, і допомога у вирішенні будь-яких питань? Тоді вибирайте при купівлі товарів і послуг постачальника, який Вам це забезпечить. Ми своїм клієнтів це гарантуємо, тому що поважаємо і сподіваємося це взаємно. Так як всі ми споживачі товарів і послуг один одного.

Пам'ятаєте, як у фільмі: «а если мне будет прыятно, я так тебя довэзу, что тибе тожи прыятно будет!»

Якісного Вам сервісу в широкому сенсі цього слова!

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре